lunes, 12 de diciembre de 2011

Jornada " DISCAPACIDAD Y EDUCACIÓN"

El miércoles, día 15 de diciembre de 2011, acudiré representando a Acopros al Palacio de Congresos y  Exposiciones de Santiago a la jornada titulada "Discapacidad y educación". La organizan el Observatorio Estatal de la Discapacidad en colaboración con la Consellería de Educación de la Xunta de Galicia
Nombro aquí una de las ponencias y una actividad.
- Ponencia inicial: Diversificando la inclusión para incluir la diversidad. Una aportación desde la norma.
Manuel Rey Fernández, Vocal asesor de la Consellería de Educación y Ordenación Universitaria de la Xunta de Galicia
- Presentación del libro “El impacto de la Convención Internacional sobre los derechos de las personas con discapacidad en la legislación educativa española” a cargo de sus autoras, Inés de Araoz y Maria José Alonso Parreño. Xunta de Galicia.

Esta jornada, además de su vertiente formativa , servirá de punto de encuentro para las distintas asociaciones de discapactadosi, para  intercambio de experiencias y para continuar con nuestro trabajo asociativo diario con más ánimo y energía; una forma  de "recargar pilas".



3 comentarios:

  1. Todo o que sexan Xornadas sobre Discapacidade e Educación son necesarias. Ademais moitas veces son produtivas. Aportan coñecemento. E se enriba aportan instrumentos para modificar un pouquiño esta realidade tan difícil, mellor que mellor.
    Ogallá estas Xornadas colabouren a iso.
    Saúdos
    Héctor

    ResponderEliminar
  2. estoy contigo! hacen falta más iniciativas como estas.
    Saludos!

    ResponderEliminar
  3. Como membro dunha Asociación teño que recoñecer que as veces nos fraquean os ánimos porque os pais e os familiares convivimos coa minusvalía de día,de noite, ni verán e no inverno.
    Da forza a ánimo saber que hai xente moi capacitada, como os profesionais en xeral e neste caso os poñentes, que están a mirar por nós.

    ResponderEliminar